dikt och låt..

hitta fler dikter som denna ifrån januari 09

älskling!

du med de vackra ögonen,, 
det där leendet som får mej att bli alldeles varm,
du som säger det där
det som får mej att känna mig lyckligare,
och lyckligare för varje sekund, 
du som får världen att verka underbar, 
som om det bara vore vi,
du som säger du älskar mej,
jag älskar dej!



och detta är en låt jag skrev för lite mer än ett år sedan,, skriv gärna vad ni tycker,

sun's rising

ref.
The clouds are fading, the shadows gone.
You're disobading, hung up the phone.
The sun is rising. Over the hills.
You are watching, makes the thrills.

vers 1.
Thank you for the things you've done,
make me wonder how to come,
a superstar with all the fame,
please do let me be tha same.

ref.

vers 2.
When you watch me fly away,
and you pray a little pray.
You make me feel so weak and shy,
You make me ask and wonder, why?

ref.

stick.
Heaven Knows What you wont say,
When you pray your secret pray.

ref.

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Marie

Riktigt vackert.....Det bor en poet i dig.

2010-03-22 @ 09:28:44
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Åh så fint Rebecka. Jag visste inte om att du hade sådana här talanger. Det är så bra att man kan ge uttryck för känslor genom att skriva ner det. Mycket mycket känslosamt och fint. Fortsätt med detta Rebecka. Skriv ner så fort det "plopppar" upp något..

varma kramar från Gunnel

2010-03-22 @ 16:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0