fredag idag (y)

hej !
idag hade jag tänkt att börja skolan klockan elva ,med andra ord på lunchen, jag tänker nämligen inte! lyssna på Camillas (rektor och lärare) tjat det första jag gör, inte idag när jag har ont i huvudet,  jag gillar inte fredagar,, inte ett dugg faktiskt, men det betyder ju inte att jag inte måste genomlida den med...  jaja efter skolan ska jag va med jennie,, första vi ska göra är att jag städar medans hon tittar på ,, jag ÄLSKAR våran arbetsuppsättning xD sen vet jag inte vad vi ska göra,,  klockan TOLV inatt kommer dennis, han kan tyvärr inte komma tidigare för han har match, men han kommer i alla fall ! :)
på lördag e det kalas hos farfar,, och på söndag ska vi bowla med annika och pappa ^^,
aah de va nog allt, vi ses !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0