jag har fått tv:n!!

ååh jag är jätte nöjd med min nya tv !!


idag gick jag och jennie först till hedeskolan och lämnade mina gamla no och so böcker xD

sen gick vi till kungs där jag köpte vår skor som jag ska ställa undan tills snön är borta (y)  

sen skulle jennie till tandregleringen så jag satt i väntrummet och väntade på henne.. sen gick vi hem,

sen åt ja, sov tills pappa kom hem, och åkte sen och hämta ´min tv! haha siba killen väckte mej imorse fast det var bara bra annars hade jag sovit när jennie slutade vid halv tolv xD

imorgon är det skola,, ses !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Haha sikken bra sibakille ;)

Jag vill med ha ny tv!



2010-03-04 @ 00:42:48
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0