onsdag

OSmössan har mormor virkat :)
det gick bra med benmärgsprovtagningen förut, det ömmar ju såklart men det får man ta,
fick först cellgifterna, sen upp till operation och så fort läkaren kom upp så sövde dom ner mig ,
sen minns jag inget förren jag vakna upp på uppvaket,
då fick jag åka ner till dagvården igen och eftersom jag redan fått cellgifterna så behövde vi inte vänta alldeles för länge innan vi fick åka hem ,
utan jag hann slänga i mig en macka och två drickyoughurtar och en kopp varm choklad,
hehe sen slängde jag på mig kläderna för att få åka hem,
var ju tvungen att ha såndär sjukhusskjorta på operationen. 

på hemvägen köpte mamma Lego starwars till wii så jag inte behöver låna Christophers mer , hehe
jag fick också kladdkaka när jag kom hem för att mamma tyckte jag var värd det :):) mamma med snäll !

nu är pappa på väg hem och när han kommit hem ska vi äta kinathai! hehe det e gott :)



BTW!! det är FEMTON månader med Dennis idag,, helt sjukt! jag älskar han jätte mycket och hade hellre spenderat dan med honom men det går ju tyvärr inte :/ nåja vad är en bal på slottet?
vi ses !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Mysigt att bli ompysslad:) Skönt att allt gick bra! ta hand om dig! Grattis till dig och Dennis!:D

2010-03-31 @ 17:37:17
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Camilla

Skönt att höra att du är på gott humör o blir ompysslad! Låter som ni äter hela dagen..;-). Jag hoppas att ni båda är pigga i veckan så vi kan ses något. Stor påskkram!

2010-04-01 @ 08:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0