sååå..

jahopp, det gick jätte bra att sova utan morfin men nu gör det så jävla ont istället  hmm.. vilket ska jag välja.. kunna sova eller slippa ha ont? ...

hade precis utvecklingssamtal, det gick jätte bra :) ligger på vg/mvg nivå i typ alla ämnen (y) ;)

men nu ska jag plugga historia,, önska mej lycka till det lär jag behöva .. 

ciao

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Vännen jag lider med dej kan du inte berätta för mej vad det är som gör så jävla ont? Jag önskar att jag kunde hjälpa dej på något sätt! Vad har man annars en moster till? Du skall veta att när du än vill så finns jag alltid till hands om du vill prata stötta eller vad som helst! Jag menar det! Dygnet runt! Kram moster!

2010-03-02 @ 11:09:45
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0