tja

Tjenixen! idag vart det lite annorlunda, för det första så vaknade jag en halvtimma innan mobilen larma, sen så lagade jag mat till mig och pappa , sen så skulle han se om han kunde få igång moppen,, hahahaha han ser rolig ut när han kör den xD
sen så åkte vi till sjukhuset där det inte hände så mycket, men på hemvägen åkte vi förbi och köpte bänken på bilden,, då blev det fart på mig och pappa och fixade både hyllan och satte upp högtalarna på väggen,, och dom där lådorna i hyllan ni anar inte hur mycket arbete dom krävde ! hahaha,, imorgon blir det skola,, ciao !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Yeees! Nu kan jag äntligen ösa på med trummorna!! =)

2010-03-23 @ 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0