Tjoho!

Det var jätte kul på Laserdome igår :)  jag var tredjebäst i vårt lag i första omgången .. fast fick så ont i benet så i andra satt jag mest ner och sköt på dom som gick förbi och kom sist av alla,, jaja,, det var alle fall jätte kul :)
sen när jag kom hem skulle jag och Annika se på Tarzan men jag somnade ju så klart precis när Tarzan och Jane träffades och vakna i när det bara  var en halv minut kvar av filmen, jag som ville se den :(

I morse så blev jag väckt lite annorlunda, syrran kom in och sjöng "jag må du leva" jag blev helt konfunderad innan jag fattade att hon bara skojade, hehe, men hon ville att vi skulle äta frukost tillsammans så det var bara till att gå upp. sen efter vi ätit frukost och gjort iordning oss satte vi oss och spelade Lego starwars på wii i två timmar :) sen så lagade vi mat,, eller ah jag fixade riset i riskokaren medans hon stekte nuggetsen och värmde upp sötsursåsen ^^  Gott var det !!
Sen när vi hade ätit så åkte vill till kungsmässan och shoppa lite, hon köpte en likadan grå tröja som jag har och jag köpte en tröja med musse pigg :) och så köpte vi likadana leggins... trodde vi.. men när vi kom hem upptäckte vi att ena var sånna där korta men som tur var så ville hon ha dom ändå vilket var bra, så slapp vi åka tillbaka och byta in dom ^^,
nu sitter jag och tar det lugnt ska till skolan imon så får se till att jag inte somnar för sent ,,
ses !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0