nya brills !

JAg vet att jag ser fet ut men ja,,
idag vart de skola., sjukt segt men kul att vara hos erica på idrotten alle fall :)
sen kom jennie hem till mej och åt nudlar innan vi åkte till kungs, skulle leta present till dennis men hitta ingenting,, kom gärna med tips !! istället köpte jag brillorna på bilden och beautiful katamari till xbox360 ;)
sen var det middag på kinathai restaurangen med gamla konfisarna (y) hur kul kan man ha egentligen,, xD (baksug och dinosarieMartin) hehe..
nu e de snart nanna dags,,
men just det ja vi träffade Monika och Malin från gamla klassen en snabbis , det var jättetrevligt:) inte sett dom sen skara tror jag :O
imon ska jag träffa Erica, David och Andreas och plugga historia,, så duktiga är vi :) 

natti people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0