jag behöver inte passet till Skåne! :O

Hej idag är det måndag och allt är underbart :)

jag är INTE i skolan, jag är hos dennis :)
okej han är i skolan så jag är ensam hos honom och försöker börja skriva på min novell men med min fantasi är det svårt att börja. okej novellen behöver inte vara klar förren efter sommarren men känner jag mig rätt så om jag inte börjar nu så blir jag aldrig klar..
jag åker hem idag, det gillar vi inte :(  men jag ska röntgas nån gång i veckan och vi vet inte när så lika bra att jag åker hem då -.-'
nu ska jag koncentrera mig fullt på novellen... vi ses !
vet att det är en gammal bild men har ju inte haft bild på länge och har inga bilder här så då får det bli så..

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Kom du igång med novellen? <3



Saknar dig, jag är inte i skolan idag, vaknade nu. suck

2010-05-25 @ 12:23:31
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0