South Africa

hej allihopa, förlåt för att det har vart brist på inlägg men det har inte vart den gladaste veckan direkt,,
den största delen av tiden jag spenderade hemma har gått åt till att ladda upp mig, och övrig tid har jag försökt  njuta av det lilla som fanns .

nu är det bra i alla fall, jag är ju hos Dennis :):) 
har lite tråkigt just nu bara men det är mitt eget fel hehe,
Dennis har vart så rar mot mej hela veckan när jag bara surat på honom och allt annat så jag köpte Fifa South Africa asså den som är gjord för VM, så just nu sitter han och spelar det, visst är jag snäll? :)
jaja nu ska jag sitta och hejja på honom, vi ses !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Jag har saknat dina inlägg! Kram från moster

2010-05-24 @ 08:39:59
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: jasmina

hej allt bra med dig? =)

2010-05-24 @ 08:56:59
URL: http://jasminab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0