trött

jag tog mig till skolan idag, mådde illa och kände hur varje kroppsdel gjorde ont.
tryckte i mig lite av lunchen, men fick inte i mig så mycket, satt med på mentorstiden men stirrade bara rakt ut. sen när dom andra hade idrott fick jag nog och gick hem, när jag kom hem låg jag utslagen på sängen en stund, det kändes som om jag vart ute och festat hela natten fast jag knappt rört på mig, sen har jag suttit och spelat sims 3 typ hela eftermiddagen, mest för att få tiden att gå och så att jag inte skulle somna, nu väntar jag på att Dennis ska ringa så jag kan lägga mig,
sorry för att jag är så osocial men orkar helt enkelt inte, blir trött efter behandlingen men kommer säkert må bättre i slutet av veckan, jag hoppas det alle fall för jag vill åka till Dennis.
Bye!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

SIMS 3 IS DAh SHIT! hehe



Saknar dig. FAN för mig. orkar inte ta mig ur sängen på morgonen har en jävla skitperiod nu.

2010-05-18 @ 11:49:00
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Anki

Önskar att jag kunde ge dej lite kraft så du orkade mer! Vad tror du om jag letar efter recept på dunder honung så kan vi ju dela du och jag på en burk ibland? Kram du goa tjej från Teskedssmoster

2010-05-18 @ 16:37:57
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0