:'(

Jag vet inte vad jag skall säga eller vad jag skall göra, allting känns så meningslöst just nu, 
jag kan verka lycklig eller glad,, men skenet bedrar,
visst finns det tillfällen som får mig att snabbt glömma men det dröjer inte länge förren jag blir påmind igen, 
jag kan inte ens gråta ordentligt längre för tårarna har tagit slut, 
jag vill bara skrika ut min sorg men inte finns det nån chans för mig att göra det utan att verka helt psyko,, 
jag får helt enkelt vänta på svaret...

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Kan bara säga Älsklingen jag förstår så väl!!! Kram

2010-10-09 @ 00:23:02
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

kramar i massor...

2010-10-09 @ 01:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0