.

idag (fick) jag sova länge, eller ah mamma tjata på mig om att jag skulle upp hela tiden men hade inte någon lust alls, tillslut så fick jag tagit mig upp för att bli hämtad av teskedsmoster så jag fick komma ut till hilmersgården och få lite frisk luft, det gjorde mig gott :)
nu har jag precis ätit våfflor och skall strax se på film med päronen :) 

Bye!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Eva

Gillar när ni kommer på besök! Det får ni göra så ofta ni vill! Hälsa päronen!

2010-10-13 @ 18:57:44
Postat av: Anki

Åh vad gott med våfflor och päron nej det var med päronen du åt....he he....Kram hjärtat!

2010-10-13 @ 21:54:52
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0