God morgon, lunch eller kanske middag?

Idag är jag på bra humör, inte för att det händer något speciellt idag utan för att jag hade en av de trevligaste dagarna på länge igår! 

Först så hade vi Historia då jag först var ensam med Tomas men efter en kort stund kom även Lisabell så vi satt mest och snackade.
Sen efter lunch så skulle vi egentligen ha språk men vi fick våra macdatorer så vi fick installera dem. jag som var tvungen att sticka när språket skulle vara slut fick min data lite tidigare än alla andra så jag hann ha lite spanska när den var färdig då fick Tomas märka att jag kunde läxan jätte bra som vi hade fått i tisdags. 
Sen när vi slutade kom Ericas bror Oscar och hämtade mig, vi åkte till kungsmässan och köpte en berlock till hennes armband som var formad som en converse sko. sen åkte vi till Sahlgrenska och hälsade på Erica på min gamla avdelning, jag såg och träffade många sköterskor med mera som jag själv hade i somras..
när vi kom in dit så var Erica uppe och gick och hon var så DUKTIG! inte som jag som vägrade sjukgymnastik.. sen så hade hon ju så klart ont efter att ha gått, vilket jag verkligen förstår så hon tryckte på morfinpumpen och så fick vi pratat mycket om lite allt möjligt innan hon blev så trött av morfinet och somnade.. hon ville inte somna för hon kände sig dum eftersom jag var där men jag sa åt henne att det var helt okej, det viktigaste var att jag fick träffa henne.. 
sen åkte vi hem och tog med deras mamma också så hon kunde få åka hem och duscha och så innan hon skulle åka tillbaka igen, 
när jag kom hem så slängde jag snabbt ner kläder och smink som jag skulle ha på kvällen i en väska, sprang över till Jennie för vi skulle äta middag hemma hos henne (tacos) klockan fem och jag var hemma klockan fem,
Det var riktigt gott med tacos efter en lång dag det kan jag lova! Sen åkte Jag, jennie och hennes pojkvän Rasmus till kungsmässan och fick handlat en vit skjorta och ett svart linne och en ögon lapp (som jag bara hade de första tio minutrarna innan jag gav upp för det var för jobbigt).
Sen åkte vi tillbaka till jennie, sydde tillfälligt ner överdelen på klänningen för att ha den som kjol, satte på mig linnet och skjortan och hade en grej jag lånat av jennie som midjebälte (eller vad det nu heter) över skjortan fick även lånat ett örhänge som var en stor ring av henne, sen sminkade jag mig och vi åkte iväg!
Vi var nämligen på halloweenfest hos hennes jobbarkompis och det var riktigt trevligt! fick träffat många trevliga människor och ha allmänt roligt! 
nu såhär dagen efter så tror jag att jag svettas alkohol? :O hahah det luktar allefall inte så gott i mitt rum ;)
idag skall jag bara ta det lugnt, det var meningen att vi skulle ha spelkväll idag till imorgon  men det blev uppskjutet till imorgon istället, jag hade nog inte heller orkat idag om jag skulle arbeta idag som jennie gör hehe, 
nu skall jag ta och kanske klä på mig? senare ska vi äta middag och så ska vi hyra en film så jag mamma och pappa kan ha mys ikväll.
Byebye! 

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: gunnel aronsson

Det var fint att höra att du har haft en kul dag och tycker att du ska ha flera roliga dagar

2010-10-30 @ 16:11:43
Postat av: Annika

Låter som en härlig dag =)

2010-10-30 @ 20:28:24
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0