Hej svejs !

Jag var hög på morfin idag i skolan så jag var lite överstimulerad och sen i slutet trött som fasen så jag fick inte hänga med till bowlingen.
men jag GICK i alla fall HELA vägen hem, lyssnade på hög  musik, kände att jag blev sådär behagligt varm som när man tar en powerwalk typ,  hehe fick slänga av mig kläderna och på mig en t-shirt för det blev så varmt ^^,
Sen lagade jag och mamma Makaroner och köttfärssås vilket var jättegott, nu hade jag tänk chilla lite och titta på iCarly en stund, får se vad som händer sen, vill ju inte somna alldeles för tidigt idag igen..

Har börjat få ordning på mina tankar och känslor men det är fortfarande inte helt klart för mig, det får vänta ett litet tag till..


Puss och Kram Tavelram :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Det är skönt att ta en promenad ibland. Särskilt när det är så fint väder som det är idag =)

2010-10-05 @ 17:41:12
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan

Men här är ett bowling flashspel:

http://www.ebaumsworld.com/games/play/1125



Så kan du så att säga både äta kakan å behålla den. ;)

2010-10-05 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0