Hejsan !

Idag låg jag i sängen och kollade på film ända tills klockan var sju
då bestämde jag mig för att ta en promenad i det "härliga" vädret, som tur var fick jag sällskap och ett mycket välbehövligt samtal med en av mina bästa vänner Jonas! , jag trodde inte det skulle vara så mycket folk ute men när vi precis gått under den "nya" bron i hede så kom det en massa löpare som sprang tillsammans, jag tror dom var kanske tjugo stycken, snacka om att jag blev förvånad..


Jag ville bara visa hur söta Jonas och hans flickvän Kajsa är tillsammans, eftersom Jonas är en av de bästa vänner man kan ha, han lyssnar alltid, och hjälper med problem, jag tror nästan att han förstår mig mer än vad jag själv gör, man kan lugnt säga att jag är glad att jag flörtade med honom den där första fredagen på hedegården haha annars kanske inte jag hade haft honom som vän, man vet ju aldrig men jag som tror på ödet tror att det var meningen att jag skulle falla för honom då så att vi kan vara så bra vänner nu, TACK Jonas för att du finns, och verkligen är där för mig när jag behöver dig, jag skall absolut komma ihåg att smsa dig i fortsättningen.

Nu skall jag sova , skola imorgon! natti natti!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Kajsa

hej becca! va söt du är, visst är jonas bäst :) precis som du beskriver honom :) ja tänker på dig o hoppas du innerligt att du blir bra! massa kramar o tankar till dig! <3

2010-10-28 @ 10:02:18
Postat av: Annika

Härligt att kunna ha kvar kontakten med en sådan bra vän =)

2010-10-28 @ 10:50:28
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0