jaha ja,,

Jag hälsade på Erica förut, eftersom hon läggs in idag eller hon kanske redan är där nu.. men alle fall jag ville träffa henne innan så jag kunde önska henne lycka till och prata lite med henne, om ni inte fattat det än så opereras hon imorgon och jag tycker så synd om henne! hon skall ligga där jag låg när jag opererades i somras så jag vet ju hur det är där och det är väl okej men hon  behandlas ju som en vuxen eftersom hon är över arton medan jag var bara sexton när jag var där.. 

när jag kom hem ifrån Erica så blev det mat, lövbiff med klyftpotatis och pepparsås! 
nu har jag legat och tittat några avsnitt av victorious , och kom på att pappa ju för nästan en timma sedan frågade om vi skulle se på film och jag bad honom vänta femton minute för jag ville se klart avsnittet jag var på, men det glömde jag direkt så nu får jag gå och säga förlåt och att jag kan se det nu.. 

Vi ses där ute!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Det är ju väldigt passande att du ger henne stöd inför operationen eftersom att du vet hur det går till. Been there, done that..

2010-10-24 @ 19:13:33
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0