jaja får la gå....

Efter att jag spydde nån gång mitt i natten på grund av de nya celgifftstabletterna så vart jag så trött imorse att jag fick sova över den första lektionen, missade en del men när jag kom vid lunchen så mådde jag mycket bättre och kunde fokusera på samhällen, men när jag åt efter samhällen, bjöd även Erica, så mådde jag illa ett tag men gick ut och tog lite luft så blev det lite bättre,
höll ut resten av lektionen och sen så blev jag hämtad av pappa, vi lämnade in de gamla hyrfilmerna och hyrde nya, finns inte så mycket att hitta på nu för tiden för mig,, sen drog vi till göteborg och hämtade biljetterna till bion imorgon, åkte till nordstanoch kollade lite och sen åkte vi hem, 

såg första filmen, Dear John, mycket vacker film och jag började såklart lipa, 
Nu ska jag ta alla sjuttioåtta tabletterna och sen sova, och idag skall jag ta illamåendetablett också, 

Nattinatti People!!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Eva

Tufft gjort av dig att trots nattens strapatser gå till skolan och stå ut även om du mådde en del illa!

Godnattkramar till dig!



Eva

2010-10-14 @ 23:23:05
Postat av: Marie

Många piller att svälja, men det är väl en "baggis" i jämförelse med din kamp mot illamåendet idag och den fixade du ju galant.

Finns det föresten någon film du INTE har sett? Du skulle säkert kunna ta plats i tv-rutan som filmrecensent. Jag tänker "testa dig" vid tillfälle fniss

Hoppas du får sova gott UTAN illamående nu.

Natti,natti och stor KRAM

2010-10-14 @ 23:37:38
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Anki

Tjejen det finns så mycket jävlar anamma i dej, det är så skönt att veta. Och vem mår inte bra av att se hur du kämpar....Älskar dej Rebecca.

2010-10-15 @ 08:40:10
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Oj, de va många tabletter, smakar dem illa?

2010-10-15 @ 10:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0