några ord..

Jag har några ord att säga, om några fantastiska personer. tack,

Ann-Christine Svensson (Teskedsmoster) - Du har vart räddningen i mitt liv, räddat mig från mina fyra väggar, fått mig att kämpa vidare när jag vart nära på att bryta ihop och du har visat att du verkligen är så underbart vacker på insidan som du är på utsidan, utan dig hade jag rymt hemifrån eller något.

Erica Frankeståhl - Du är vännen alla söker efter och som alla vill ha, vännen som inte tvingar en till att vara glad utan som helt enkelt får en att bli glad på riktigt. du är anledningen till att jag stannat kvar på MoveIT, och jag hoppas jag åtminstone kan ge dig en tusendel av den vänskap du ger mig för det skulle räcka för att få även den mest deprimerade personen i världen att kunna le.

Lisabell Hanek - Jag vill tacka dig för att du fanns där för mig i onsdags och att du fick mig att kunna ha roligt och kunna le trotts att livet bara går emot mig, jag hoppas på att vi får en fortsatt fin vänskap, 

Eva Elmquist - Jag vill tacka dig för attt du tagit emot mig som om jag vore din egna dotter fast vi endast träffats en gång, och tacka dig för att bringar glädje till både mig och teskedsmoster.

Olivia Hartman - det går inte att titta på dig utan att börja le för ditt ständigt glada humör smittar av sig på alla du möter, TRO MIG! 

Ni får skälla på mig om ni tycker jag missat nån men det är dessa som fått mig att orka gå igenom denna veckan,..

Tack för att ni finns <3

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: nice

jag vill bara säga en sak du vet krälkek och sånt finns inte det e bättre och va sj för då e man typ okänsle bar assa det finns inget bsom kan såra en typ bara så du vet/ nice

2010-10-10 @ 01:52:01
Postat av: Anki

Rebecca om du visste hur glad jag blir när du skriver så fint.Du skall också veta att du får mej att må väldigt bra också när jag är med dej. Kram 25 åringen!! :)

2010-10-10 @ 09:31:20
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

När man läser detta inlägg kan man bara än en gång konstatera att du, Rebecca har så mycket godheti dig. Så mycket kärlek och så mycket ödmjukhet som ryms inom dig. Livets törnar har nog bidragit till detta...MEN jag VET att det inte BARA är det som gjort dig till den du är, utan DU ÄR FÖDD SÅDAN



Jag skickar dig en varm kram och mycket kärlek du goa goa tjej.

2010-10-10 @ 10:44:54
Postat av: jennie

jag håller helt med gunnel, du är den mest otroliga personen som finns på denna jord

2010-10-11 @ 12:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0