prestation och förstörelse

Idag har jag gjort lite nytta, fick postat Dennis headset så han får det på typ tisdag tror jag,
Sen så har jag (polerat?) mina skor trodde inte mina ögon när jag såg förändringen,
sen så har jag börjat med att fixa min byrålåda men är långt ifrån färdig, 
Pappa satte även upp en ny sänglampa till mig :):):)
sen tittade jag på film med mammi och pappi.
nu sitter jag och ojar mig över att jag råkat skära mig på åvandelen av foten, ni ser såhär att jag skulle ta ner min almanacka från väggen för att skriva en grej, och då så hängde teskedsmoster och min skyddsängel framför, jag trodde jag tog det försiktigt men på något sätt så gled dom ur handen, ni förstår, ängeln är av glas och när jag tappade den gick ena vingen av, och så ledsen jag blev, jag har ju fått den av en kär vän, min extramoster Eva och nu har jag förstört den precis som allt annat... :( jag trodde i alla fall jag fått undan alla bitarna (jag tappade den på datan i sängen) men tydligen var det en liten flis kvar för i början av detta inlägget så skar jag mig på foten (jag satt med benet under mig) jag fick ropa på ambulansen (pappa) och så fick han ge mig papper och ett plåster för såklart så ska ett sådant litet hål spruta mest...
jaja nu ska jag gå på glasbitundersökning i sängen.
jag bjuder på bilder som visar resultat av skorna och lådan som jag börjat på...

FÖRE

EFTER   (Jag svär på att det är samma sko och att fotot är taget efter den första bilden)


FÖRE

EFTER

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Marie

Wow,vilken förvandling!

Tråkigt med ängeln, men du ska se att du snart har en ny ängel i din ägo.

2010-10-16 @ 23:52:55
Postat av: Annika

typiskt att man alltid ska klanta sig.. Men det blev i alla fall en fin låda och fina skor. De ser helt nya ut. Kram <3

2010-10-17 @ 01:20:55
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: E

2010-10-17 @ 03:54:52
Postat av: Eva

Marie har så rätt så! De e klart att du inte ska vara utan ängel! Det kommer en ny, jag ordnar de! Kram!

2010-10-17 @ 03:59:42
Postat av: Stefan L

De va fin organisering.

2010-10-17 @ 10:19:35
Postat av: Anki

Oj verkligen ett lyft på skorna! Hm vad fint det blev av städningen...synd på ängeln...KRAM

2010-10-17 @ 13:45:28
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Camilla

Och faktiskt har du ju fått en liten ängel av oss i skåne men skyddsänglar kan man inte ha för många. Ha det gott vännen.

2010-10-17 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0