take me anywhere except here ..



Sitter i skolan och försöker koncentrera mig på att arbeta nu under ea:n men svårt när man sitter vid datan och när inte Erica är här och pushar mig, känns rätt så tomt men Lisabell är här och gör mig gladare i alla fall :):)

hade matte innan och det kändes som om jag var den enda som verkligen brydde mig, men har man bestämt sig för att satsa ordentligt i skolan trotts att man är sjuk så har man, och om folk vill kalla mig saker som tönt och plugghäst så visst gör det, jag tänker i alla fall inte få dåliga betyg.. visst jag har svårt att koncentrera mig så jag kan arbeta när jag är hemma, det skall mycket till att jag gör det så då får jag satsa extra mycket på skoltid helt enkelt, svårare än så är det inte..

Datakunskapen börjar om en timma och en kvart, sjukt lång tid att göra absolut ingenting -.-'
får la titta lite på victorious eller någonting hehe.

Kramkalas!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Bra tjejen att du satsar på skolan du är envis och duktig!!

2010-10-25 @ 14:02:02
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Precis sådana som du Rebecca, kommer att klara ALLT här i livet. Rätt inställning...HURRA kämpen Rebecca.

Varm "hjärtakram" från mig

2010-10-25 @ 18:20:01
Postat av: Gråbossen

Gillar dig och din inställning till saker och ting.

2010-10-25 @ 21:50:27
URL: http://grabossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0