The Last Airbender

Hoppas inte Annika Slår mig nu, men detta var det hon skrev på sin blogg och jag är helt enkelt för lat för att skriva eget, men kom ihåg att det är hon som skrivit så det är jag som fick biljetterna till oss av mannen som ser till att syskonen till de sjuka barnen också får chansen att komma i centrum och få uppleva saker och han frågade mig vad annika gillade och det som jag kom på att vi har gemensamt är att vi gillar filmer och perfekt att få gratisbiljetter till premiären av en film som båda verkligen sett fram emot :)

<

"Imorgon skall jag och Rebecca gå på biopremiären av filmen på bilden. Filmen kommer från en tecknad serie som jag och min syster följde på nickelodeon så det skall bli spännande att se hur denna film är. Det är nämligen så att min syster fick två gratis biobiljetter från när hon var på sjukhuset en dag och de var menade till henne och mig. Så imorgon skall vi ha lite syster tid, bara hon och jag =) Mysigt!"

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

ANNIKA SLÅR INTE DEJ HON KOMMER ATT KRAMA DEJ ISTÄLLET!!!

2010-10-14 @ 23:01:36
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Annika

klart jag inte slår dig =P jag kommer krama dig, precis som anki skrev =) Vi ses i morgon. <3

2010-10-14 @ 23:08:21
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Önskar er en riktigt mysig syskon-stund.

2010-10-14 @ 23:22:14
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: jennie

jag och rasmus ska se den på lördag

2010-10-15 @ 10:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0