tvivel

jag börjar tvivla på allt,
jag tvivlar på kärleken,
jag tvivlar på livet,
jag tvivlar på ödet,
jag tvivlar på mig själv,
jag tvivlar på om jag "duger"
jag tvivlar på allt det där som jag har levt för,
jag tvivlar på grund av olika orsaker,
men en sak som jag inte tvivlar på utan som jag nu vet är ett faktum är:
varje gång det sker nåt bra och jag e på topphumör så förstörs det av något annat och tvärt om..
det är som om min lycka måste vägas upp av lika stor olycka.


den dan jag slutar tro på kärleken - den dan dör jag...


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Hallå tjejen du och jag får aldrig sluta tro på kärleken!!! Kram

2010-10-21 @ 20:19:52
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Annika

HÄR KOMMER DET SYSKONKÄRLEK BARA TILL DIG <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-10-21 @ 20:54:18
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Aldrig aldrig aldrig NÅGONSIN skall du sluta tro på KÄRLEKEN...och hur skulle du kunna sluta tro på den. Hela DU är ju KÄRLEKEN !!!!!!



Kram till "lilla kärleken" fån mig

2010-10-22 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0