nutid

Tillbaka till nutiden..

Efter att jag glatt åkte till skolan och var där i god tid så var humöret på topp, det är det fortfarande :)
Hade matteprov, vilket jag inte visste om förrän igårkväll jag ogillar starkt att jag är borta så mycket från skolan och missar allt, nu hade jag inte haft mer än en och en halv  mattelektion på hela terminen så jag kunde inte de svårare frågorna men tror jag klarade de lättaste frågorna i alla fall, har ju inte lärt mig sannolikhetsläran i grundskolan för jag missade en del så min dåvarande mattelärare tyckte jag skulle hoppa det för det inte var det viktigaste,,
Sen så hade jag EA vilket betyder att jag gjorde absolut ingenting sen datorkunskap då jag bara satt och tittade rakt fram, snart har jag engelska då ska jag försöka arbeta ordentligt,

Puss <3

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0