Knaserier och "kramkompisar"

Hej jag hade egentligen tänkt göra ett videoinlägg men jag fastnade i en tv-serie och kunde inte sluta titta så nu sitter jag här, utan film att visa och blir sur på mig själv. 
Jaja jag får väl lova er det tills imorgon.

IDAG efter att moster min vart med mig hos min KK så åkte vi hem till henne och åt frukost nr.2 som bestod av kaffe och macka, vi degade lite tilkl vi fick "köra" Kusin Robin till jobbet, Det var han som övningskörde men ni förstår vad jag menar. När vi lämnat han på Willys så åkte vi hem till Eva på Hilmersgården och såg på och hjälpte till att flytta kaninburen, haha jag trodde aldrig att det skulle gå, inte Evas döttrar heller, men tji fick vi, för det gick med mycket kraft och hjälp av grävmaskin och brädor på murbräckor så blev det äntligen satt på plats, och det skulle firas så det blev kaffe (igen) och En jättegod! bulle.
Sen fick vi se hur det gick till att göra sådana där glasänglar som jag hade råkat tappa min. Det var faktiskt enklare än vad jag trodde hehe.

Sen åkte vi därifrån och fick på hemvägen se en regnbåge med jättestarka färger. vi åkte hem och överraskade mamma lite sen åkte Anki hem.
Då stekte jag lite chickenBites med curry och doppade dom i sötsursås det som ett tag var min favoriträtt men som jag tröttnade på och nu blev sugen på igen eftersom man inte får någon middag här hemma om man inte har tur..
Jag satte mig sen och skulle bara kolla ett avsnitt av serien för att koppla av innan jag skulle fixa både ett mail och videoinlägget OCH börja med en hemuppgift, men jag blev helt fast och plöttsligt kom pappa in till mitt rum för att säga att han skulle lägga sig och det var först då jag insåg att jag tittat i flera timmar, ååh jag känner mig så dum nu, men man kan ju alltid vara efterklok men jag lär nog göra om det fler gånger..

Nu ska jag bara se ett till avsnitt medan sömnisarna börjar verka och sedan lägga mig, imorgon har jag utvecklingssamtal och så ska jag sitta och plugga på hemuppgiften resten av dan tills den är färdig, Annika kommer hem och hjälper mig att få ihop det, hon är jätteduktig när det gäller sådant, och JÄTTESNÄLL som hjälper mig ! :)

Önska mig Lycka till och sov gott, Peace!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Du kunde fått middag hemma hos mej ju! Lycka till med pluggandet o mailandet imorgon! Kram

2010-10-19 @ 22:52:58
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Anki

Tack Rebecca för att jag fick följa med till kk...

2010-10-19 @ 23:04:32
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Jo Regnbågarna här nere har generellt bättre färger å är större än de i norrland.



Va vare för TVserie då?

2010-10-19 @ 23:11:54
Postat av: Camilla

Hoppas du sovit gott o får en bra dag!

2010-10-20 @ 08:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0