I'll follow you until you love me

idag fick jag sova en timma extra för jag hade bett om lite senare tid till sjukhuset, sen efter strålningen så var det skola, först världens segaste engelska, lunch, och sedan spanska, när jag slutade så åkte jag och Jennie till kungs där jag fick köpt present, två tröjor, två armband och såklart två böcker, haha jag kunde inte låta bli helt enkelt..
det var trevligt att få umgås med jennie ett tag, det var ju rätt så länge sedan och vi fick verkligen pratat om man säger så,, nu har jag precis sett fucking åmål och funderar på att sova,
imorgon blir det sovmorgon för jag ska inte till sjukhuset förren halv fyra med andra ord slipper jag gå upp fem på morgonen som jag var van med från innan,

men nu ska jag småtitta på tv/film för att koppla av tills jag somnar ,, så Nattinatti people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

inte engelska, vi hade svenska:D

2010-09-08 @ 11:25:39
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0