sååånt e livet...

Just nu känner jag mig såhär, Fast det är inte det jag visar..


Önskar jag kunde känna mig såhär, det är så alla andra ser mig.


Kanske chokladen får mig på bättre humör!


Ha det bra allihopa och jag hoppas ni mår bättre än mig! :)


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: sanna

Så söt du är <3

2010-09-27 @ 12:31:53
URL: http://sanna8710.blogg,se
Postat av: Gunnel L

Även om du är ledsen på den ena bilden och glad i den andra så ser man främst dina VACKRA ÖGON du har så OTROLIGT vackra och UTTRYCKSFULLA ögon...magiska!

Och snälla Becca, våga visa alla ditt ledsna jag i verkligheten också..lova det!

kram

2010-09-27 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0