Sömnproblem

Jag förstår mig inte riktigt på mig själv och min sömn.
Jag har jättelätt för att somna när som helst på dygnet förutom då det faktiskt är tänkt att jag skall sova.
och det är bara de dagar då jag får lov att sova ut som jag vaknar för tidigt.
någon som skulle kunna förklara varför för mig?
extra konstigt är det väl också att jag tar sömntabletter men det hjälper inte alltid.
kan det bero på att jag pressar kroppen till att sova så att den börjar vägra? eller?
Ni får gärna ge tips på hur ni får det att fungera..

kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Jag har slutat med sömntabletter och får ro givande i stället mycket bättre!!! KRAMIZ

2010-09-18 @ 12:25:24
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Benny

Måste sova, måste sova = inte somnar.

Måste tänka på något rogivande, typ ligga i roddbåten och höra vattnet klucka, eller ligga under ett träd i sommarvärmen och höra vinden susa genom gräset.

2010-09-18 @ 15:25:42
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: erland

jag känner inte dig och du känner inte mig, jag läste bara vad du skrev (eftersom det var på min facebook dash).



jag kan säga dig att det är för att du sover oregelbundet, sömntabletter gör det värre. :>



och för att få det i "ordning" igen, så är det bästa sättet att "börja om". det gör du igenom att dygna. yeah.

2010-09-19 @ 03:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0