Surprise!

Thihi! snacka om att Camilla och Annie blev chockade och glada när jag satt hemma hos Dennis när dom kom hem. det var menat som en överraskning, och det blev det också :)

tyvärr så måste jag åka hem idag :'( 
så nu får vi göra det bästa av den sista tiden helt enkelt..

byebye

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel

Det var kul att det lyckades att överraska Annie och camilla

2010-09-12 @ 11:56:01
Postat av: Annika

Vad de måste ha varit glada över att få ha träffat dig igen eftersom de inte har sett dig på evigheter!

2010-09-12 @ 18:56:58
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gissa om vi blev! Kram o tack för överraskningen.

2010-09-12 @ 20:18:49
Postat av: Benny

Hon mår inte så fysikt bra nu och jag mötte henne i Halmstad, så hon slapp åka hela vägen hem. Men det var helt klart värt besväret berättar hon med ett stort leende på läpparna.

2010-09-12 @ 21:05:26
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag var överlycklig!! Synd att du inte mår så bra nu :( Krya på dig! Och Tack än en gång för den fina presenten! <3

2010-09-13 @ 07:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0