these are the moments that I'm gonna remember most!

Igår så fick jag träffat Jennie en stund det var jätte trevligt,, vi har ju inte träffats så ordentligt sen innan jag opererade mig :O så bra att vi ska träffas på tisdag igen för jag tror vi har mycket mer att prata om. jag tog en bild på henne med systemkameran och jag tyckte den blev oerhört fin, eller vad tycks?

Sen så fick jag pappa att ta kort på mig :):):):)


I utbyte fick jag ta kort på pappa när han flyger helikopter 




Nu ska jag gå och sminka mig, för snart skall jag och pappi åka till strålningen på sahlgrenska och sen blodprov på östra, sen ska jag till skolan så jag kommer väl lite försent :/ jaja peace out! (y)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

Så fin du är!!!

2010-09-06 @ 08:28:23
Postat av: Anki

Jättefina bilder du tagit. Du är ssssåååååå fin på kortet som pappa tagit med. KRAM

2010-09-06 @ 14:15:16
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Annika

Det låter som att du fick dig en bra dag alltså, fastän du inte visste vad du skulle hitta på. =)

2010-09-06 @ 15:37:25
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0