bilder från lördag och lite uppdatering (y)

Fortfarande feber segt, fick inte ens åka till strålningen idag för att det inte funkar när man har feber av nån anledning,

men igår så strålades jag och sen åkte vi till östra för att ta blodprov och prata med läkare som vanligt, men han tyckte jag skulle ta ett crp test, då man kollar med hjälp av blodet om man har infektion i kroppen, och svaret visade att mitt crp var högt vilket betyder att jag troligen har någon infektion så jag äter nu antibiotika också, 

mamma tycker synd om mig så hon köpte kräftor för 500kronor som vi kan mumsa på , dyrt som satan men mycket snällt av mamma eftersom det inte finns så mycket jag jag kan få i mig nu mitt i allt illamående,


här kommer lite bilder från i lördags hos Dennis!

Fyra av Peters miljontals giraffer som han samlar på, den minsta på bilden köpte jag till honom på Borås djurpark :)


Lilla söta zippo :)


Och Junior :)


Syster och Bror (Annie och Dennis)


Vi spelade Cluedo och så klart vann Dennis, det finns ingen anledning att försöka typ..


Men jag älskar honom ändå! :) <3

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

Å Vilka fina bilder! Krya på dej nu!

2010-09-14 @ 12:05:29
Postat av: Annika

Härliga bilder!

2010-09-14 @ 17:54:27
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Fin fina bilder!!

2010-09-14 @ 18:50:56
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0