15 September

Vet inte riktigt vad jag skall skriva,
jag är väl fortfarande sjuk,
febern stiger och sjunker allt eftersom jag petar i mig tabletter,
har mest suttit och tittat på film idag,
hjälpte mamma handla och laga maten idag,
toppen av min dag var när jag fick ett samtal från moster min,
jag blir så glad när folk visar att dom verkligen bryr sig om mig och inte bara låtsas är dom måste :)


jag vet inte riktigt men jag har nog alltid varit en person som bryr sig om andra, som sätter andra välmående framför mitt eget, som när jag förr alltid följde mina kompisar så dom slapp gå hem ensamma på fredag och lördagsnätterna fast jag själv är mycket mörkrädd och var ännu räddare då. Jag fick flera gånger sån panik att jag ringde hem till far min så jag fick höra någons röst så jag inte behövde vara lika rädd, och sen så sprang jag över ängen utanför huset för där kände jag mig som känsligast,
Tillbaka till saken, jag märker mer och mer hur hemskt folk har det av olika orsaker, och jag tror att eftersom jag själv vet hur det är att må dåligt både på det fysiska och psykiska sättet så har jag väldigt stor förståelse för andra och märker saker som jag, om jag vart frisk, hade blundat åt, och jag vet inte om det är en gåva eller en förbannelse, nu kommer jag nog ägna en eller två timmar till tänkandes på det innan jag kan sova,

byebye people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Ja, du har alltid satt alla andra före dig själv. Du är en god människa i din kropp och själ. Men du får se upp så att DU inte själv mår dåligt, du måste tänka på DIG också, inte bara alla andra.

Du är bäst syster min, alltid <3

2010-09-15 @ 20:06:47
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Du är fin! jag tror att det du skriver är sant, jag har lätt för att sätta mig in i andras situationer då jag själv haft en ganska stormig uppväxt men du om någon borde verkligen kunna det. Du är bäst!

2010-09-15 @ 22:14:27
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Marie

Tänk att det var mitt i prick. Precis så där har jag uppfattat dig. Å därför är du extra mycket värd att få bli satt i första rummet. Både av oss runt omkring, men också av dig själv.

Den där kära mostern föresten, hon är guld värd. Det vet jag, för hon är min allra bästa vän i själ och hjärta!

Hoppas du snart kryar på dig igen.

KRAM Marie

2010-09-15 @ 23:30:31
URL: http://palivetsstig.blogg.seg.blogg.se/
Postat av: Moster

Jag ringer dej gärna ofta om du tycker om det för jag tänker jättemycket på dej hela dagarna min underbara syster dotter....och du jag har bus ringt din syster i dag med.Kram

2010-09-16 @ 00:53:20
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Annie

Du är en väldigt godhjärtad person, och jag vet inte om det är en gåva eller förbannelse, den är bara det du gör den till!

2010-09-16 @ 07:00:41
URL: http://annieochhjartat.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Ordet GÅVA är DU Rebecca personifierad.

varm varm kram från Gunnel

2010-09-16 @ 10:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0