You make me shine so bright, allmost like a candle light!

Hej alla, sorry jag inte skrev något igår men var så seg och grinig så jag orkade inte, 
först sjukhuset tidigt som vanligt, sen hem och sova, sen äta lunch med mamma på varlarestaurangen, sen gjorde jag andra delen av de nationella provet i matte A, så nu är Akursen äntligen helt avklarad. 

nu siter jag i bilen på väg mot strålningen, sen skall jag till skolan och ha tre lektioner med Tomas som lärare (y) I LIKE! 

nu är vi framme vid sjukhuset, sköt om er .. puss !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Klart man blir grinig när inte Erica varit i skolan ;)

2010-09-02 @ 22:24:46
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0