Bananerna

Sitter i hammocken igen och väntar på att syrran med pojkvänn skall komma hit så vi kan åka till kungs, haha för mig blir det andra gången idag som jag åker dit då jag var där med mamma förut, vi fikade nämligen på linneas där uppe för att slippa laga lunch efter att vi var på sjukhuset imorse, 
(det var på sjukhuset som bilden togs) 


Nu har jag bytt kläder för klänning/linnet åkte ner, typ Yes jag har blivit smalare sedan ullared :)
Och så var det för varmt med jackan, så nu bytte jag till ett rosa linne och favvoritshortanistället, jag måste köpa ett par nya svarta leggins när jag åker tillbaka till kungs sedan för jag upptäckte att jag har fått ett hål på dessa, vist det är så pass litet att jag kanske inte borde bry mig men det kommer med all säkerhet att bli större, för laga det det tänker jag inte för jag e sämst på att sy xD


jag fick en fråga om jag helst njuter av solen på avstånd, och nej jag njuter av solen helst i skuggan eller i badet :)

nu är bananerna snart här, så jag skall fräsha till mig lite snabbt, hare gött! 

(om ni inte fattar bananerna så kallar jag ju föräldrarna för päronen, då får syrran och christopher bli bananer, det låter väl bra?)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Ha ha då blir det ju rena fruktsalladen...fniss.

2011-04-29 @ 16:26:14
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Ja, de kan gärna vara bananer. Tänker på dig . Massor med kramar.

2011-04-30 @ 11:33:13
Postat av: Camilla

du är så klok!! Tack för råden! Kram,

2011-04-30 @ 11:44:45
Postat av: Annika

Jag älskar banan så det passar ju utmärkt! Tack för trevligt sällskap på kungs =)

2011-04-30 @ 14:05:20
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0