Bortbjuden :)

(Jag försöker härma tröjan genom att räcka ut tungan, men jag lyckas helt enkelt inte..)


god morgon, eller kanske god eftermiddag? 
Vaknade vid två, tog på mig shorts och behöll sovtröjan på, tog på mig en sjal, gjorde frukost och satte mig i hammocken, med andra ord är jag ine iordninggjord alls, orkar inte fixa iordning mig och ta på bandagen m.m. när jag sen vid fyra ändå ska ta av mig allt för att duscha, 
VET ni varför jag skall duscha just klockan fyra!?!? vet ni? vet ni?
okej ni vet nog inte, jag är nämligen bjuden på middag hos bästavän med hennes kille och vänner, hihi det låter så vuxet att bli bjuden på midddag, lilla jag lixom, vi ska äta fläskytterfile med potatisgratäng och efterrätt blir kladdkaka, hmm vet dom vad jag gillar för mat eller ? suupergott och mysigt kommer det att bli :)

Hehe pappa berättade att en av hans jobbarkompisar som läser min blogg hade sagt det att jag har samma humor som pappa, och ja det stämmer ju, men det heter väl att man blir som man umgås?  det tråkiga med det hela är att det är "dålig" humor, fast ändå typ änna riktiga göteborgarskämt  (som det kallas) från och till.. 

nu skall jag kolla runt lite här på nätet med facebook och bloggar och sånt, sen börja läsa på boken som christopher hjälpte mig att hitta igår (om jag hinner innan fyra) ;) kramen!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Vad mysigt ni skall ha det med middag i dag! Och jag förmodar att det är din älsklings rätt som bjuds..?

Kram tjejen.

2011-04-30 @ 16:01:27
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com/
Postat av: Gunnel L

Härligt Rebecca....ha en underbart ROLIG härlig kväll !

Varm kram

2011-04-30 @ 16:38:16
Postat av: Sofia

Jag hoppas det var kul. Kram.

2011-05-02 @ 12:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0