Hej alla mina vänner och läsare!


Jag ber åter om förlåtelse för att jag har hålit mig undan. 
I onsdags tog jag det bara lugnt, 
I torsdags så lekte jag med jennie och sov över, men det ledde till att jag var helt utmattad hela fredagen och sov från typ ett till sex.
Igår så åkte jag och syrran en liten sväng till kungs för att köpa present till pappa och så åt vi varm macka på cafeét där uppe, (Linneas heter det väl?) sen när vi kom hem slog vi in presenten, jag blev trött så jag lade mig och tittade på NavyCIS men råkade somna efter ett avsnitt eller två, vaknade och somnade fram till typ sex då jag satte mig i vardagsrummet och lyckades hålla mig ganska vaken tills filmen 27 dresses började på tv:n höll mig vaken hela filmen och kände mig till och med ganska pigg, 
Efter filmen la jag mig och såg ett avsnitt av NCIS sen stängde jag av och sov. 

Idag  ska jag nog ta det lugnt om inget annat händer.. 

ciao!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Hej Rebecca!

Skönt att du hör av dig. Ha det så bra nu.

Kram/Elisabet

2011-04-17 @ 22:22:06
Postat av: Sofia

Kul att du har uppdaterat. Brukade följa NCIS från början, men sen blev det helt enkel några säsonger för mycket , så jag lade ner det. Men de äldre säsongerna är nog bättre än de nyare, fast vad vet jag om det? Många kramar.

2011-04-18 @ 13:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0