Hej!


jag kanske skulle berätttat att jag fick nallen av Jennnie när vi var på ullared, jag hade inte sett att hon köpt den och fick den nä vi kom ut, tyvärr hamnade den i fel påse som jag fick den tillbaka idag :)

Jonas kom 11 på tävlingen, hade hamnat femma om han visste mer om släpet, men han är bäst i norra halland i alla fall och det är jättebra tycker jag!

nu skall jag fylla på min "dosett" med tabletter och sedan ska jag sova, hoppas jag lyckas somna med tanke på att jag har smörjt in typ hela kroppen med  tigerbalsam för att jag har typ träningsvärk i ben och lite i armar och ont i halsen typ i musklerna i halsen på högersida av strupen och det hjälper skit bra, bara det att mintlukten är sååååå stark! aja jag kan ju nöja mig vid att det inte är aleovera som vi altid hade när vi var små för jag har för mig att den stank den salvan x)

dröm sött people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anna

Ha en trevlig helg Rebecca, jag hoppas att du fick sova. Kram

2011-04-08 @ 09:31:12
Postat av: Sofia

Ha en bra helg . Sov gott. Kramar,

2011-04-08 @ 12:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0