läskig katt

Jag blev väckt på ett läskigt sätt,
syrran stod och mjaua tills jag vaknade, 
okej det låter inte direkt läskigt men det var så att ljudet kom in i drömmen innan jag vaknade ordentligt,
så jag sprang runt i drömmen och försökte hitta den läskiga katten som mjauade.

Nu har jag bara ätit frukost och tittat på tv. 
Kan ju säga att jag har mindre ont i ryggen idag,
kanske är det infektionen som fortsätter att försvninnna, 
liksom att den har gjort så att det gjort mer ont,
Nu vet jag inte säkert om det är så,
jag är ju ingen läkare men jag skulle gissa på att det är nåt sånt, 

Nu skall jag gå och underhålla Annika som sitter och Scannar böcker som en galen gris.

Ha en underbar dag!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Hah, de låter ju som en riktigt bra kupp av din syrra. hehe.



Du kan ju föreläsa för henne om upphovsrätt.

2011-04-01 @ 19:04:57
Postat av: Sofia

Det var kul väckning. Hoppas infektionen försvinner , så du känner dig bättre igen. Massor med kramar.

2011-04-02 @ 11:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0