Min underblogg existerar!

Nyöppning av min Underblogg - frågor och svar där ni kan ställa frågor om vad som helst!

Frågor och svar!

Hej! detta får bli allra första inlägget, denna bloggen är till för alla er som har frågor om vad som helst, härlek, historia vad det mest köpta godiset är med mera, också får ni be om råd om ni har några eventuella problem eller bara vill skriva av er till någon, 

Ni kan maila : [email protected] (ta inte mailen seriöst, jag var ung och dum) 
eller så skriver ni helt enkelt en kommentar vilket är enklare, 
svaren publicerar jag någon dag senare, och ni får Absolut vara Anonyma om ni vill det. 

Kramar Från Rebecca!


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Hej, håller på å skriva ett längre svar till ditt förra inlägg men ja flikar in ett litet tips här.



Skriv aldrig ut en epostadress på nätet.



Skriv isåfall ngt i stil med:



bebba_mysig_93 snabela hotmail.com



De finns automatiska script som åker omkring på nätet å letar epostadresser de kan skicka spam till.



Förövrigt är de inge fel på de mailet? Du är väl mysig? :)



Jag skulle rekommendera dig å regga en gmail för gmail är bättre än hotmail.



Vill du så kan du en epost i min domän ledning.nu, det är det inte vem som helst som får. Men du får såklart. Man kan sätta en forward så all epost forwardas till din hotmail.

2011-04-04 @ 12:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0