Nattbloggande

Sorry jag inte uppdaterat nåt under lördagen, men var så trött att jag sovit i stort sätt hela dan, vaknade fösta gången vid två, åt mat, och sen sovit resten av dan tills vid åtta då pappa väckte mig och såg till att jag var vaken, 
så jag har tittat på film sen dess, "Vampyrer Suger" , "the bourne supremacy" och "monsterwolf"..

Nu är klockan kvart över ett på natten och jag skall nog läsa, skriva eller göra korsord (Har inte bestämt mig än) hoppas ni haft en bättre lördag än mig och inte bara sovit ;)

See You Later - Krokodil!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sofia

Vad tyckte du om de filmerna ? Kramar.

2011-04-04 @ 11:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0