Onsdag 28 april

Hej jag fick komma hem, nu sitter jag bara och önskar att mina tabletter skall verka ordentligt som de ska, jag ville inte överanstränga mig när jag kom hem idag så jag skall istället försöka ta en tur ute eller på kungs eller något imorgon, pappa är ju hemma (han skall nog leka med sin lilla leksak, robotgräsklipparen) men jag kanska kan få en stund med honom då vi kanske kan fönstershoppa lite, om jag nu inte hittar något som jag vill ha Med/På mig på resan, eller kanske en ny bok? läste ut den gamla i lördags när vi satt ute i solen innan allt det där med feber och spya drog igång, men jag behöver ju liksom något att göra på vägen dit och hem, visst vi två vänner skall åka tillsammans men på just flygplanet har man oftast lite roligt i början men när man vart uppe en stund är det nästan samma sak som att åka bil fast du kan inte läsa regristreringsplåtarna på de andra planen direkt.. 



Klockan är 01.08 nu och jag önskar jag kunde sova, på sjukhuset tryckte jag bara en extra dos morfin på pumpen jag hade och så var jag tillräckligt groggy för att somna direkt igen, men jag minns att den avväjningen var svår senast ocksåmen tillslut gick det ju så det borde jag kunna lyckas med denna gången med.. 



Ja jag är en liten klagosmurf, säg till om jag klagar för mycket. nu är klockan 01.12 och jag ska sova,
Natti mina kära <3

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

Vill så gärna säga så här till dig Rebeca, jag tycker inte att du skall känna att du klagar,,,jag vill att du skall kalla det för något annat. tex. att du bara delger oss dina tankar och vi är din hörapparat som lyssnar. Så "prata" på, "prata" med oss och vi lyssnar SÅ gärna. Och därefter ger vi dig VÅRA kommentarer till svar. Som jag gjorde nu.

Varm kram

2011-04-28 @ 10:03:51
Postat av: Sofia

Skönt att du är hemma åtminstone. Massor med kramar.

2011-04-28 @ 12:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0