Skärtorsdagen,,

jag orkar inte skriva så mycket för jag har feber, kan bero på att jag fick en smirnoff ice av päronen, jag drack den långsamt och typ pucko och festis samtidigt men jag tar ju tablettter med och äter inte så mycket, nu får vi bara hålla tummarna att febern är borta imorgon för vi ska fira påsk med farmor. annars får jag be dem fira utan mej, och det vill vi ju inte..

Förut såg hela filmen på "The switch - Pappa på burk"  den var jätterolig så den kan jag rekmendera om man vill se kärlekk och komedi..

Jag önskar er i alla fall en glad påsk och att den är bättre än min, 

och kram till min kusin som ligger inne på sahlgrenska och har det ännu värre.. :( krya på dig!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Jorå, hittills ganska okej påsk. Aha, hmm sahlgrenska, de e ju i närheten iaf.

2011-04-22 @ 00:11:42
Postat av: Anki

Båda mina favorit tjejer har feber nu då...KRAMIZZZ

2011-04-22 @ 00:36:38
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Krya på dig....bort bort med febern...

Påskkram från Sune och mig

2011-04-22 @ 19:06:16
Postat av: Sofia

Krya på dig. Massor medm kramar.

2011-04-26 @ 12:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0