Rubrik..

Hej allihopa. Jag ber om ursäkt att jag har hållt mig undan från datorn men har vart väldigt trött både fysiskt och psykiskt när jag har haft tid, 

I söndags var jag på djurskyddet i gbg för att hälsa på Jennie när hon jobbade där, jag kanske ska börja volontär jobba där så jag har nåt att göra på dagarna fast jag får se för det är jävligt långt att åka dit kan man lugnt säga.. 
sen Var vi på kalas hos morfar, det var längesedan allihopa var samlade och det var riktigt roligt, :)

Igår när jag vaknade så spydde jag,, FY! säger jag bara, så jag låg sängen och kollade på NCIS hela dan förutom en sväng till till kungs med mamma och en sväng först till willys och sen till coop i jakt på Jordgubbsfestis då det inte fanns på varken ica kvantum eller på ica maxi helt stört..

nu är jag rätt så stressad, skall iväg till sjukhuset och vi åker om 40 minuter, 
Hoppas ni har det bra.

Kram från becca!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

Vore väl härligt om du kunde få börja volontär jobba på djursjukhuset. Håller tummarna.

Ha det bra för övrigt och var rädd om dig, både psykiskt och fysiskt.

Varm kram

2011-04-12 @ 11:47:43
Postat av: Stefan L

Va bra å se du e tillbaka, jo för 17 ta de lugnt me bloggandet om du mår dåligt.



Lycka till på sjukhuset.

2011-04-12 @ 12:39:19
Postat av: Anki

Ta hand om dej mitt hjärta! Kram

2011-04-12 @ 21:31:27
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: ANNA

Hoppas att ni fick tag i jordgubbsfestis.Kram

2011-04-13 @ 09:42:39
Postat av: Sofia

Hoppas du känner dig lite bättre och att du fick tag i den där drickan till slut. Massor av kramar.

2011-04-13 @ 11:52:09
Postat av: Elisabet Roslund

Vill bara kolla hur du mår idag Rebecca. Är illamåendet bättre?

Kramar i massor/Elisabet

2011-04-13 @ 14:11:22
Postat av: Anki

Det var skönt att få träffa dej hos mormor o morfar i söndags....tusen kramar.

2011-04-14 @ 21:24:39
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Hur mår du. Börjar bli oroliga här. Kram

2011-04-16 @ 10:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0