BILDER FRÅN SYSTERDAG!

FAMILJEN: Vi åkte och hämtade Annika i Lindome sen så var hela familjen på Ica maxi, det var faktiskt roligt att handla tillsammans alla fyra :)


SYSTERDAG:
Först målade vi i målarbok, och jag blev så nöjd med min bild, (Jag har alltid vart dålig på att måla innanför linjerna)
Sen åt hela familjen middag, Makaroner med köttbullar och bacon :)
Sen bakade jag och Annika Chokladbollar, När vi väntade på att dom skulle kyla till sig i kylskåpet så spelade vi yatzy hela familjen och JAG VANN!! jag fick Yatzy på första försöket och behövde inte stryka nånting!!
Sen åt vi chokladbollarna, de små på bilden nedan var dem mamma och pappa fick, thihi dom var små men det var ju meningen att jag och annika skulle vart ensamma så då fick dom bara såna små., 
Sen åkte vi iväg och Bowlade, Som ni ser på poängen hade jag ingen chans att vinna, kom på lite hur jag skulle göra men samtidigt så hade jag sån träningsvärk i armen sen jag spelade med Jennie och Rasmus i måndags., Hon vann stort men mitt "snitt" var samma som i måndags. Vi hade det jätteroligt hela dan och jag gör gärna om det igen!







Nu ska jag och pappa mysa med filmen "Har du hört ryktet om Morgans?"

Hoppas eran dag har vart lika bra!
kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Jag arbetade övertid idag. De va sådär, men då tjäna ja extra pengar iaf. Så de va väl en ganska ok dag iaf. Urfgh, nu blir man sugen på negerbollar. Din blogg har återigen lyckats få mig att bli sugen på ngt ätbart.



De finns ju sån här sk databowling, där man spelar mot en projektorduk. De va vi på me jobbet en gng. Det är enklare, men mkt mera orealistiskt också då förstås.

2011-02-16 @ 21:04:04
Postat av: Anki

Vilken fin dag ni har haft men hallå Ica Maxi då träffade ni ju inte mej jag har ju jobbat hela dagen....Kram

2011-02-16 @ 21:59:54
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul ni hade det. Bra att mamma och pappa bara fick dem små chokladbollarna. Hi hi. Hoppas att ni hade en riktig mysig dag.Kram

2011-02-17 @ 09:09:44
Postat av: Sofia

Jag hoppas du hade roligt . Fina bilder , det ser roligt ut att bowla . Massor med kramar.

2011-02-17 @ 11:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0