BILDREGN!

Hade så svårt att bestämma frisyr, ville liksom inte ha det så platt och tråkigt,,

Testade flätor men var fortfarande inte nöjd...

Helt plöttsligt i frisyrfixandet skulle jag ringa annika för att bestämma om hur vi skulle göra sen med bion..

När vi lagt på så kom jag pååå det! hur man fixar volym på en peruk!

Nu sitter jag och är såå nööjd!


Haré bäst nu ska vi fika med en bullelängd som dom hade smakprov på på ica på kungs och det var så gott att jag nästan tvingade pappa att köpa det  hehe


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Jaha, undrar varför alla bloggare skriver bildtexten ovanför bilden. Man ska skriva bildtexten under bilden.



Fina bilder, de blev bättre med volym. Fast vi män ska inte anförtros med att ha åsikt om sånahär saker, risken finns att vi inte ens ser skillnaden.

2011-02-19 @ 18:09:43
Postat av: Gunnel L

underbara dig, med din härliga humor....och jag lovar frisyren blev FIN.....

2011-02-20 @ 00:37:46
Postat av: Erica

Supersnyggt blev det! flätorna var med supersnygga! Gör du dom själv? jag kan inte fläta mitt egna hår, omöjligt typ!

2011-02-20 @ 20:16:54
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Sofia

Vilka fina bilder , du ser så jättefin ut i flätorna och med volymen i peruken. Massor med kramar.

2011-02-21 @ 10:22:10
Postat av: Anna

Jättefina bilder på en jättefin tjej.Kram

2011-02-21 @ 12:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0