Detta kommer antagligen gå åt helvete men ...

20110129063 (MMS)

Detta kommer antagligen gå åt helvete men vi testar att mms blogga medans jag väntar på att extradoserna med morfin skall få mig att lyckas somna, sköterskorna kommer in med jämna mellanrum och kollar andningen och när jag då ändå har vaknat, typ svårt att göra annat när dom kommer in, så passar dom på med att ge mig vanliga smärtstillande, lite extra rörigt inlägg men det får ni stå ut med... 
Nu ska jag ryta till på morsan och hon slutar snarkar så jag kan sova, nattinatti people :) <3

Ps syster bestämde olika saker som jag skulle rita, därav det otrol(l)iga trollet här under, 
Man märker att även humorn blir konstig vid denna tiden (a) kram


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: mattias

söta, söta becca jag tycker på synd om dig, förr blev du nästan frisk av att bara få en kram, men nu krävs det så mycket mer, vi har inte träffats på snart ett är, saknar dig mycket gullet mitt kram på dig och hör av dig snart<3

2011-02-01 @ 02:36:45
Postat av: Stefan

Lyckad extrabloggning! :)

2011-02-01 @ 06:56:24
Postat av: Anna

Det är bra att du ryter på din mamma när hon snarkar.

Massor av kramar från mig till dig.

2011-02-01 @ 09:10:17
Postat av: Annika

Jag gillade ditt troll =) hoppas du fick sova. Kram <3

2011-02-01 @ 10:31:36
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snyggt troll, Becca. Jag tänker på dig. Säg till din mamma att inte snarka så :) Massa med kramar till dig.

2011-02-01 @ 14:23:21
Postat av: Gunnel L

ett fint troll...och din humor är det INGE fel på, vilken tid på dygnet det än är. Hoppas att du får rätt medicin nu så du kan få komma hem och ligga skönt i din egen säng..

varm kram

2011-02-01 @ 15:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0