film och tvserietips, och en fråga till er.

bättre humör såhär på kvällen, 

såg på Corpse Bride förut och den var jättebra ni borde verkligen se den!! 

nu tittar jag första avsnittet  av en serie som heter Firefly, har sett filmen Serenity som är gjord efter serien för att serien bara blev en säsong, filmen Serenity tycker jag mycket om så jag tror att jag kommer att gilla serien väldigt mycket .. 

göttar med daimglass (sån i paket inte strut), pringles och fanta exotic.. jag äter pringles sourcream & onion , vilken är er favorit pringles smak?

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Yesbox! Det är vic's mamma Ullis, hon vet vem du är och minns dig väl från hedeskolan :)

2011-02-27 @ 23:41:45
URL: http://itaerica.devote.se/
Postat av: Erica

Jag äter oxå sourcream onion men det måste vara dom "rice" :D

2011-02-27 @ 23:43:50
URL: http://itaerica.devote.se/
Postat av: Sofia

Hej kul att du känner dig gladare nu. Massor med kramar , Sofia.

2011-02-28 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0