Frågestund.

Ja det var ett tag sen nu och eftersom Syster Annika la upp det idag på hennes blogg så blev jag ihågkommen om att göra det jag med,

Ni får fråga EXAKT vad som hellst och jag svarar på det,
jag väntar i någon dag eller två med svaren så att alla får större chans att hinna ställa de frågor dom vill , 

för att ara rättvis så tycker jag att ni väl kan kolla in systers blogg och fråga henne en fråga också så att inte jag stjäl all publik, 

Have a nice day! 

Det blir en lite äldre bild på mig och syster då det inte blir så många nya bilder här på sjukhuset, och jag tycker ni verkligen skall förstå hur mycket hon betyder för mig

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: merima

Jag förstår verkligen vad hon betyder för dig, jag har också en stora syster men tyvärr hon bor jätte långt (France) och jag saknar henne varje dag...

2011-02-01 @ 18:47:04
Postat av: anonym

jag undrar hur det går för dig :) ena stunden verkar det som du börjar bli frisk och andra sekunden att du väntar på att somna in .. jag hoppas iaf på det bästa! förlåt om detta var för personligt, men du berör människor och man vill så gärna veta!

2011-02-01 @ 18:56:54
Postat av: Annika

Becca, du är allt för söt <3 Du betyder minst lika mycket för mig med! Här kommer min fråga: Vilket land skulle du helst vilja bo i?

2011-02-01 @ 19:01:29
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Elisabet Roslund

Ni är två, så helt underbara systrar.....sååå fina!

Önskar er så mycket gott, båda två.

Kram till er från mig/Elisabet

2011-02-01 @ 21:40:08
Postat av: Stefan

Hej, ja kom inte på så mkt frågor e trötter, men här e några frågor ja undrar över:



Tror du på Gud eller ngn religion? Har din sjukdom fått dig att ändra din religiösa åsikt, och isf hur?



Om du fick ändra ngt på din syster, vad skulle du ändra på?



Vad är din favoritmaträtt?



Vilken bok läste du senast och varför?

2011-02-01 @ 22:00:28
Postat av: Gunnel L

Jag har två frågor till dig.



Fråga 1) Vilken av dina fina dikter som du skrivit tycker du själv allra mest om ?



Fråga 2) Varför ?

2011-02-01 @ 22:53:25
Postat av: Cecilia

Hej, Vi känner inte varandra (är mamma till Alison), men jag läser din blogg varje dag. Att vara sjuk är inget man kan välja eller välja bort men man kan välja vilken attityd man ska möta sjukdomen med - Du har mycket att lära många. Jag önskar dig allt gott. Min fråga är: Kan du komma på något någon eller några kan göra för dig som skulle göra ditt liv lättare eller roligare?

2011-02-01 @ 23:03:17
URL: http://www.scandinavianstuff.com
Postat av: Elisabet Roslund

Finns det något jag kan göra för dig, något du vet skulle "pigga upp" dig? I så fall, Vad?

2011-02-02 @ 09:04:09
Postat av: Anna

Vilken mysig bild på dig och Annika. Massor av kramar till er båda.

2011-02-02 @ 09:05:02
Postat av: Anna

Ja du ser rätt det är jag igen. Jag glömde frågan förut. Längtar du efter att få komma hem? Vad är det

första du ska göra när du kommer hem?

2011-02-02 @ 10:18:56
Postat av: Sofia

Å vilken fin bild. Jag skickar en massa kramar till dig som vanligt . Frågan : Jag antar att du längtar efter att komma hem. Hoppas du att du får göra det snart? Massa kramar till dig och resten av familjen.

2011-02-02 @ 11:59:33
Postat av: Anonym

skulle du kunna förklara hur allt är i nuläget? alltså vart cancern sitter i nuläget, och hur länge tror dom att du kmr få leva? kanske var väldigt känsliga frågor men du är en enorm förebild och kämpe! vi hejar på dig!

2011-02-02 @ 20:10:42
Postat av: Anonym

jag känner inte dig, men vet vem du är.

du kämpar och kämpar,fortsätt med det!

jag undrar : hur länge kommer du få leva ungefär?

jag älskar din blogg! jag följer den hela tiden.

:)) Lycka till, kämpa på. :D

2011-02-03 @ 11:04:25
Postat av: Linda

Hej. Vill säga att du är en stor kämpe. Tack att du delar ditt öde med oss. Att du orkar skriva trots det du går igenom. Tycker du är så fin i håret så min fråga är om det är äkta eller om det är peruk? Hoppas du får vara hemma jätte jättelänge nu!

2011-02-04 @ 23:58:43
Postat av: anonyym

Jag ha också haft cancer men överlevt det , Det är en mycket jobbig tid i ens liv . Jag tycker så himla synd om dig , verkligen.



Nu till min fråga , Håller cancer på att försvinna? kommer den försvinna ?

2011-02-07 @ 16:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0