hoppas ni kan hålla er..

skriver vad som hänt idag imorgon om jag hinner, ska leka med Jennie imorgon nämligen, men hon slutar vid tre? tror jag i alla fall så jag hiner kanske med ett inlägg, jag kan säga att det innehåller päron, shopoholic?, mat plus affär(två oliks saker?) och tittande ;)

hoppas ni kan hålla er, kram!

ps, att jag skrev grejerna så ni kan gissa och att jag inte skall glömma det,




Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Jag fattar ingenting........riktigt nyfiken!

2011-02-23 @ 22:09:29
Postat av: Anna

hoppas ni får en trevlig dag du och Jennie. Kram

2011-02-24 @ 09:10:54
Postat av: Sofia

Jag hoppas du får det kul ihop med Jenny. Massor med kramar.

2011-02-24 @ 13:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0