Idag har jag;

- ätit risgrynsgröt till frukost
- suttit vid datorn/tv:n/iphonen
- ätit ärtsoppa 
- suttit vid datorn/tv:n/iphonen
- ätit pannkakor (ett mste efter ärtsoppa - det lärde man sig som liten)
- tittat på "på spåret" med päronen jag kunde bara en fråga, och en viste jag svaret på men fick inte fram ordet.
- tittat på film "body of lies" den sög, mamma lade sig efter halva
- ätit godis hela kvällen , mörk choklad och en påse Ahlgrens bilar


Nu;
- sitter jag vid datorn och iphonen,

Sen;
- skall testa appen sleep talk inatt och se om jag säger nåt
- medans jag väntar på att bli riktigt sömnig så jag kan sova skall jag antingen läsa tidning/bok eller göra japanska bildkryss (kan även hända att jag spelar nåt på Iphonen)
- Säger jag godnatt till er alla och hoppas ni har haft en roligare fredag.. 



°PS, jag tror jag e på väg att bli förkyld, dom som har vart med mig sen jag kom hem vet att jag har vart snuvig heeela tiden, och imorse vaknade jag med ont i halsen, eller jag kände av det lite redan igår, hoppas det är en såndär typ 48-timmars grej, alltså halsontet, DS


°PPS, imorgon kväll skall jag på bio med Syster och Hennes pojkvän, vi skall se 127 timmar, det kommer nog bli trevligt, hoppas bara jag mår lite bättre, jag får nog lite extra energi bara genom att veta att något roligt händer,
har ju vart ganska nere både igår och idag så då kanske allt det där med att det gör ont överallt och att jag kanske e på väg att bli förkyld förvärrats av det dåliga humöret? DS

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Hoppas att din förkylning försvinner snabbt. Nu är det en trevlig biokväll som gäller.

Ha det bäst Rebecca!

Kram/Elisabet

2011-02-19 @ 08:54:45
Postat av: Sofia

Hej. Det låter gott , det du ätit. Hoppas du känner dig bättre snart och att filmen är bra. Massor med kramar.

2011-02-19 @ 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0